Najlepší kamarát na svete

12.12.2020

Eva Demčáková, 4.B

Prvý deň v škole bol divný. Tafi bol veľmi smutný, každý sa mu vysmieval. Iba jedna mačička nie. Prišla k menu a spýtala sa.

- Nechcel by si k nám prísť? Mohli by sme si spraviť úlohy a dať si zmrzlinu. A ja som Kiki. - Povedala a podala mu labku.

- Dobre, zmrzlinu mám rád.

- Super! Tak po škole.

Keď prišli po škole ku Kiki domov, tak ich mamička privítala sušienkami a čokoládou.

- Mňam, sú výborné.

- Ty musíš byť Tafi. Vitaj u nás doma.

- Poď, izbu mám hore. - Povedala Kiki.

- Waaaaw, máš to tu pekné.

- Ďakujem.

- Poď, spravíme si domáce a môžeme si dať zmrzku.

- Super, poďme sa to!

A tak sme sa navštevovali týždeň, mesiac, rok. Ale tak ako v každom kamarátstve ....raz sa pohádali.

- Nemôžem sa s Tebou kamarátiť. - Povedal Tafi.

- Prečo?

- Lebo si mačka a ja pes!

- Ale to predsa nevadí.

- Vadí. Choď preč!

- Už idem. - povedala Kiki a so sklonenou hlavou odišla preč.

A už sa spolu nestretávali. Kiki sa začala kamarátiť so slávnou hviezdou zo školy, Efi. S Efi chodili na nákupy do Novumu, na manikúru... Tafi sa tiež kamošil s naj chlapcami na škole. Brali ho do kina, na plaváreň a tak. Viete ako to s chlapcami chodí.

Ale po mesiaci ich to už nebavilo....a tak si zo super skupín naj kamoši vyhodili! Tafi sa šiel Kiki ospravedlniť.

- Prepáč. A mám ťa rád takú, aká si.

- Aj ja Teba. - Povedala Kika.

Aj tak sa znovu navštevovali. A sú najlepší kamoši na svete akých poznám. Koniec.

Ľubica Demčáková ©  2022
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky