Pisateľské brčko

19.12.2020

Michaela Gregorová, 4.A

Ahojte milé deti rozprávka k vám letí .

Kde bolo tam bolo bola jedna malá myška a jej pesnička bola táto:

Ja som myška taká malá čo v dieročke vyšívala myšaciu bundičku pre svoju mamičku.

Túto pesničku si spievala od doby keď vyšívala bundičku pre svoju mamičku.

Spievala si ju ráno keď išla do škôlky na obed keď išla spať či poobede keď išla z dedkom poorať.

A ak spomínam toho dedka tak nebývali spolu ale každé prázdniny šla k ním na prespávačku.

Trávila s nimi každú voľnú chvíľku .

Veď stačilo trochu centimetrov a bola u nich .

A večer keď šla spať zložila si ručičky a vymýšľala tieto modlitbičky:

Bože môj mám ťa rada a preto chcem aby si ma povzbudil do nového dníčka nato je táto modlitbička.

Verila v Boha a on jej dával silu . dôverovala mu.

Poučka : V Boha treba veriť a on vám dá silu.

Treba sa modliť .

Treba chodiť do kostola.

Ľubica Demčáková ©  2022
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky