Prázdninové prekvapenie

03.12.2022

Konečne sú prázdniny. Ja, tatko a mamka ideme ku babke a dedkovi. Veľmi sa teším babka a dedko majú psa. Volá sa Max. Mamka mi povedala, že sa pôjdeme kúpať k rieke. Ale keď sme prišli, zistila som že dedko a babka majú bazén. Tak sme sa kúpali tam. Bolo príjemne teplo. Ponárala som sa a skákala do vody. Potom sme išli do múzea. Bolo tam veľa zaujímavých vecí. Potom sme prišli domov a ja som sa spýtala mamky či môžem ísť von. Áno, povedala mama. Ďakujem, zvolala som. Vonku som stretla Emu. Ahoj Ema. Ahoj Eli, ako sa máš? Dobre, a ty? Tiež. Poďme sa hrať s loptou. Dobre, budeme si kopať, navrhla Ema. Jasné. Tak sme sa hrali, až kým neprišli po nás mamky. Potom som si išla pozrieť telku. Neskôr som si išla čítať. A potom bola večera. Na večeru boli párky. Veľmi mi chutili. Po večeri som si zahrala spoločenské hry. Veľmi ma bavili. Hrali sme aj človeče nehnevaj sa. Bolo to zábavné. No a potom sme išli spať. Ráno som sa zobudila veľmi skoro. Mamka a tatko ešte spali. Tak som si išla len ľahnúť a premýšľala som aké je to mať mladšieho súrodenca. Trochu som to skúsila u Emy. Ema má mladšieho brata a volá sa Tobi. Je celkom malý, ale zároveň roztomilý. No pre Emu nie, pretože jej robí zle. Asi chcem mať súrodenca . Nie asi, určite. Bolo by to super. V tom momente sa rodičia zobudili. Prišli sa pozrieť na mňa, či ešte spím. No nespala som. Rodičia sa ma spýtali prečo tu len tak ležím. Mamka mi zmerala teplotu a povedala, že ju nemám. Ale ja som chcela povedať, že chcem súrodenca no ona ma predbehla a povedala obleč sa a pohladila ma po vlasoch. Takže som sa k tomu nedostala. Pri raňajkách som sa k tomu konečne dostala. Povedala som im, že chcem súrodenca. Boli prekvapení. Hlavne mamka. Netušila som prečo. S mamkou nebolo niečo v poriadku. Spýtala som sa tatka čo sa stalo. Tatko povedal, že je len nervózna. Vôbec som tomu nechápala a hnevala som sa. Tatko mi povedal, že som sa tak nikdy nesprávala. Prečo? Dupla som nohou a odišla som. Cestou do izby som si hovorila, to nie je možné. Mamka ma pri tom pristihla. Eli, poď sem. Povedala mamka. Povedala mi, že sa mi to môže splniť. Veľmi som sa potešila. No v tom som si pomyslela, že to nemusí byť pravda. Znova som trochu zosmutnela a v tom nás tatko zavolal, že tam je sám. S mamkou sme sa zasmiali a išli sme za tatkom. Po raňajkách sme išli na ihrisko. Stretla som tam aj Emu. Tak sme sa spolu hrali. Bol tam aj Tobi.

Aj on tam mal kamaráta. Hrali sme sa veľmi dlho. Ema potom musela ísť domov. Tak som povedala mamke, že chcem už ísť tiež domov. Keď sme prišli domov tak, som sa spýtala mamky, že či si môžeme zahrať spoločenské hry. Áno, povedala mamka, tak sme si zahrali Uno. Elinka, poď si čítať . Dobre mami, ale môžem si dať jogurt? Som veľmi hladná. Nie, najprv čítať. Tak fajn. Vošla som do izby a strašne sa mi nechcelo, no nechcela som predsa mamku sklamať. Tak som si čítala, keď ku mne prišla mamka a povedala, že je tu Ema a že chce, aby som išla k nej. Tak som sa za ňou rozbehla: jupí! Kričala som, no stále som bola hladná. Ema povedala, že jej brat spí ,tak sme museli byť úplne ticho. Teda nemlčali sme. Potichu sme sa rozprávali. Keď sa jej brat zobudil, tak Ema povedala, že sa pôjdeme s ním hrať aj keď jej robí nervy. Hrali sme sa na doktorky. Ema mi rozprávala, že keď jej mamka mala v brušku Tobiho, tak to bruško mala veľké. Zrazu som si spomenula, že aj moja mamka má tiež veľké bruško. Keď po mňa prišiel tatko tak mi povedal, že má dobrú správu. Trochu som tušila, aká správa to asi je. Povedal mi, že je mamka u lekára, lebo čaká bábätko. Veľmi som sa potešila. Keď sme boli doma, tak som sa nevedela dočkať a vtedy tatko vykríkol. Je to dievča! Obaja sme sa objali a tatko ma hladkal po vlasoch. Neskôr sme jej dali meno Simona.

Ľubica Demčáková ©  2022
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky