Súťaž vtipov

12.12.2020

Sofia Abigail Platková, 4.A

Kde bolo, tam bolo, žili raz traja škriatkovia. Volali sa Vtipkoš, lebo stále hovoril vtipy, Babroš, lebo často niečo pobabral a Tancoš, lebo rád tancoval. Jedného dňa mal ísť Babroš hovoriť tri vtipy, ale ani jeden nepoznal. Tak sa spýtal Vtipkoša.

Vtipkoš, mám ísť rozprávať tri vtipy, ale žiadny neviem. Vieš mi poradiť?

Ja viem jeden strašne vtipný vtip, dokonca dva.

No, tak počúvaj.

Bol raz jeden doktor a stretol sa s pacientom. A pacient sa pýta.

Pán doktor, ako je to s mojimi výsledkami?

Zomrieš o desať.

Desať čo? Desať dní, desať rokov?

Zomrieš o desať, deväť, osem, sedem, ......

Ha, ha, ha, haaa.

To je dobrý vtip.

A teraz ten druhý.

Išla slovenka k anglickému zubárovi. A zubár sa pýta. Ktorý zub vám mám vytiahnuť?

Tu, tu. Tu znamená po anglicky dva, tak jej vytiahol dva zuby.

Nie dva! Ten, ten! Ten znamená po anglicky desať. Tak jej vytiahol desať zubov. Spolu jej vytiahol dvanásť zubov.

Hi, hi. Ha, ha ha.

Super!

Potom k nim prišiel aj Tancoš a povedal. Čo vy dvaja tu robíte?!

Rozprávame si vtipy, povedal Babroš.

Aj ja jeden viem, povedal Tancoš.

No povedz.

Tak dobre, počúvajte.

Sherlock Holmes, ten detektív so svojim asistentom Watsonom išli kempovať. Sherlock sa pýta. Čo vidíš hore? On povedal. Vidím Mliečnu cestu a mesiac, ktorý je vo fáze splnu. Prečo sa ma pýtaš? Lebo nám niekto ukradol stan.

Ho, ho, hi, ha, ha!

Ďakujem za nápady. Určite ich použijem.

Na druhý deň išiel Babroš na súťaž vtipov a vyhral prvé miesto. Keď sa súťaž skončila, zazvonil zvonec a rozprávky je koniec.

Ľubica Demčáková ©  2022
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky